наша школа

наша школа

неділя, 14 квітня 2013 р.

Інтернет... Інтернет... Всесвятнє павутиння...


Разорви паутину этих ужасных сетей,
Выйди из контакта, фейсбука или прочих верей.
Это гнилые создания руками наших людей.
Ты сидишь там ночами, ты сидишь там днями,
Теряешь смысл жизни, забывая, кем был с нами.
Меняешь статусы, ставишь лайки, понтуешься
И забываешь, как люди нормально целуются.
Вместо паспорта -страница,
Вместо лица - ава,
Вместо общения - переписки
Где-то там в нижнем списке.
Мы стали забывать, как раньше гуляли,
Радовались жизни, смеялись.
А ты сидишь, уткнувшись в монитор,
Забывая, что такое нормальный разговор.
Ты убиваешь свои желания,
Не сочиняешь мечты,
Забываешь воспоминания,
Не видя иной красоты.
Нам не разорвать паутину,
Нам не выйти из суеты.
Ведь все зависит от вас,
Чтобы вы не станцевали,
Очередной вот этот "вальс".
Панченко Лоліта,7-А


1 коментар:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити