наша школа

наша школа

неділя, 14 квітня 2013 р.

МАСЛЯНА в нашій школі


Тиждень з 11 по 17 березня – тиждень Масляної. А після неї починається Великий піст. Традиційно цей в тиждень веселяться, смакують млинці – традиційну страву цього тижня. Не стояли осторонь цього веселого свята й учні нашої школи. 15 березня парламент школи провів забаву «Масляна»: ми влаштували щорічний конкурс «Кращий млинець на Масляну». На цій забаві було представлено більше 10 видів млинців: з варенням, повидлом, сиром, яйцем, сиром та зеленню і навіть з м’ясом! Учні продемонстрували не тільки знання традиційних рецептів, але й неабияку фантазію та винахідливість як в галузі форми ( млинці Ані Мірошкіної було оформлено у вигляді композиції із зображенням весни та зими – дивіться на фото), так і в галузі змісту (млинці Віки Марін були трьох сортів з різними начинками, а млинці Волянської Іванки об’єднали у собі кілька начинок). Після виставки суді оцінили всі види млинців і зробили висновки:
Гран-прі: Мірошкіна  Анна, 9-Б клас.
І місце розділили між собою Марін Вікторія (7-А клас) та Топилко Юля, Тимкович Оля, Мороз Анна (6-А).
ІІ місце розділили між собою Волянська Іванка (8-Аклас) та Гречух Любомир (9-Аклас).
ІІІ місце розділили між собою Савинська Ксенія (5-Б клас) та Каляманська Ірина ( 8-Б кла)
Крім того, було відзначено млинці в таких номінаціях:
«Традиційний млинець» -- Кобринець Іван, Городиловський Володимир 9-Б) та
Хамець Марія, Пархут Вікторія (6-Б)
«Млинці з родзинкою» -- Вільчинська Марія (5-А)
«За новаторство смаку» -- Лукяненко Анатолій (8-Б)
«За оригінальність смаку» -- Лисишин Анжеліка (5-Б)
Даніловський Юрій, Ковалишин Артур, 7-А
Фото Фалалєєвої Тетяни, 7-А






1 коментар:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити